Sunday, February 19, 2006

Pyamadag

Hoe luier kan een zondag zijn, dan een hele dag in pyama blijven. Het was dan wel om te werken, maar toch...
De tas koffie van vanmorgen is ondertussen vervangen door een glaasje wijn. Genieten!
Naast lui was mijn zondag ook gezellig (tasje thee gedronken met mama) en productief, alle voorbereidingen voor de week gedaan, post verwerkt, administratie in orde gebracht, opgeruimd, geklassseerd, .... hoe netjes ligt mijn bureau er nu wel niet bij. maar voor hoelang :-)



Morgen heb ik een helse dag. Niet slim om dat te zeggen eigenlijk, dan kan hij alleen maar helser worden, dan beter. "want ja, je creëert je eigen werkelijkheid", zucht... Morgen wordt een geweldige dag!!
En als iedereen dat nu de hele dag door denkt en zegt, is dat misschien wel echt zo :-) Dank bij voorbaat!

Ik zit in de helft van de onderkant van mijn carrière. Behoorlijk mysterieuze zin, eigenlijk. Uitleg: ik moet 4 dagen "creatief problemen oplossen" in een IT-bedrijf in het Brusselse. 4 verschillende groepen. Van de 4 dagen heb ik er al 2 achter de rug, vandaar de helft. Het bedrijf is zo ongeinteresseerd en onverschillig naar hun werknemers toe, dat ze hen verplicht inschrijven voor een kursus waar zij eigenlijk geen baat bij hebben. De groepen komen uit de helpdesk afdeling en zijn aan handen en voeten gebonden aan procedures. Ze zien het nut niet, terecht. Moeilijke, lange dagen. Zo'n opdrachten ga ik niet meer aannemen. Vandaar de onderkant.

Vorige week startte ik met een geweldige kursus procesbegeleiding, die een jaar zal duren (6 blokken van 2 dagen). We zijn een heel diverse groep met 9 cursisten, Mips en een hond (Amy), wordt een spannend jaar! Mijn probleem met bovenstaande klant werd in de groep besproken. Mooi visueel resultaat niet? Wat een analyse! Wie raadt wat ik moet doen? :-)






Julie

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Het wordt morgen een geweldige dag!

9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Quelle vie, ma cherie!

11:15 AM  

Post a Comment

<< Home