Monday, March 27, 2006

Woorden


De woorden die zo heilzaam waren voor mij de afgelopen weken.
En die me ingefluisterd werden. Die spontaan kwamen.

Die woorden ontbreken me nu. Helemaal.

Ze hebben zich in een ondoorzichtige sluier gehuld.
En in een stilte die op zich ook weer heilzaam blijkt.

Op die manier is de cirkel rond.
En beweeg ik me van heilzame woorden naar een zalvende woordeloze stilte.

Een stilte die me terugwerpt op mijn ziel.
Ik en mijn ziel.
Alleen.

En toch... niet echt helemaal alleen.

Dorothy

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mooi en ontroerend.En bijzonder.

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heel ontroerend....
Een mens kan tussen heel veel mensen zich zo alleen voelen.
En anderzijds kan je je alleen ook zo rijk voelen.
Weet dat er ondanks de stilte, heel veel mensen zijn die veel om je geven.
Je twee lieve dotjes in de eerste plaats.
x

11:53 AM  

Post a Comment

<< Home