Monday, April 10, 2006

een reis, een tocht...


ik heb een ongelooflijke week achter de rug
een week waarin ik zoveel geleerd, meegemaakt en gevoeld heb

8 dagen Italië
waar ik
270 mensen ontmoet heb van 21 verschillende nationaliteiten
allen bezig met creativiteit op hun manier
waar ik
bijna stilzwijgend een fantastische band opgebouwd heb
met 20 heel speciale mensen
door samen te creëren en te beleven
over 6 moedertalen heen
waar ik
geknipt, geplakt, geschilderd en gebeeldhouwd heb
en ook gedanst, geschreven en muziek gemaakt heb
op intuïtie
over intuïtie
over kunst
over mijn leven
waar ik
mijn hoofd ingeruild heb voor mijn handen
en ontdekte hoe fantastisch ik dat vond
waar ik
grenzen verlegd heb voor mezelf
dankzij een rode clown neus
waar ik
gelachen en geweend heb, beide met echte tranen
van blijdschap, geluk en ontroering
waar ik
uren gewandeld heb langs het water
mezelf weer vond
en rustig werd vanbinnen

ik mis het nu al....

èn waar ik ook
heel hard heb nagedacht over vriendschap en familie
en beseft heb hoeveel geluk ik heb

Julie

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Without words


...



Tx!

8:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

I had the great pleasure to share the experience, to make this journey along with Julie.

This was such a trip...

I sincerely hope this is gonna be the beginning of a new story in our family of the birth of a new branch of the family, after the dutch one, the belgian one... :-)

Kusje

10:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik begrijp nu hoe fantastisch het is geweest! Als je zin hebt, hoor ik er graag meer over. Hele dikke zoen

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home