Thursday, April 06, 2006

Zus en zo (veel meer)



Mijn zusje is - in tegenstelling tot mij, after all :-) - deze week totaal onbereikbaar.

Maandag is zij naar Italië vertrokken. Voor haar werk.
Meer informatie heb ik niet. Geen hotelnaam, geen telefoonnummer, geen adres, geen vluchtgegevens. Niets!

Haar laatste sms'je kreeg ik op maandagochtend om 8u.
Het is vrijdagochtend ondertussen.
En ik begin haar te missen.

Het van Dale woordenboek definieert zuster als vrouwelijk kind of persoon in betrekking tot andere kinderen van dezelfde ouders. Ik kan u verzekeren dat mijn zusje onnoemelijk meer is dan dat.

Zij is zus én wijs, lief, integer, intelligent, behulpzaam, bezorgd, avontuurlijk, mooi, grappig, gul, kritisch, zacht, gastvrij.

Zij is de persoon die ik het meest vertrouw in de hele godganse wereld.
Ik geloof niet dat mijn ouders mij ooit een mooier geschenk hadden kunnen geven...
En ik geloof ook dat ik dit meer en meer begin te beseffen.

Ik wou dat ik meer woorden had om te beschrijven wat zij voor mij betekent.

Dorothy

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ik word stil van geluk.

6:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Awel, ik zit hier te wenen, te glimlachen en kippevel te hebben, allemaal tegelijkertijd. Zo'n intense gevoelens roepen er bij mij op... daarom niet dezelfde maar het bewijs dat liefde "groots" kan zijn...

dank u wel, Dorothy, om dat te bevestigen

11:49 PM  

Post a Comment

<< Home