Monday, April 21, 2008

Structuur

Structuur is zowat het moeilijkste in mijn leven en nu krijg ik van alle kanten de "raad" om er iets aan te doen.
Niets kan ik "volhouden", alsof structuur/regelmaat de lol wegneemt, de spontaniteit doet verdwijnen. Of misschien wel om totaal andere redenen, die ik nog moet vinden.
Of het nu gaat over wekelijks bloggen of kursus djembé volgen, elke dag ontbijten, een vaste dag voor boekhouding, sporten, vitamines slikken, ... Alles wat ik op regelmatige basis moet doen, lukt even, van enkele dagen tot enkele maanden en dan verdwijnt het zachtjes.....

Ik kan nu voor de 3de keer dit blog doen heropleven met grootste voornemen om minstens 2 keer per week te posten, maar of dat gaat lukken...

Julie

1 Comments:

Blogger Cinsy said...

Ik denk dat dat een probleem is dat de meesten van ons wel ondervinden..
Ik 'probeer' er me niet te druk in te maken, maar dat lukt me niet altijd even goed. Zelden eigenlijk ;-)

5:01 PM  

Post a Comment

<< Home